tiistai 3. heinäkuuta 2012

It's here~!

Rakas murheenkryynini eli Certificate of Eligibility -kaavakkeeni saapui jo tänään! Ja nopeaa se tulikin, sillä sain Kangakulta sähköpostia viime viikon torstaina 28. päivä että olivat kaavakkeeni laittaneet postiin. Sähköpostissa oli myös seurantanumero ja linkki japanilaisten omalle postinseurantasivulle, jossa pystyinkin kiinnostuneena seuraamaan lähetykseni matkaa. Se oli jo perjantaina Suomessa lajittelukeskuksessa, jossa se sitten oleskeli viikonlopun yli. Tai ehkä se kuitenkin liikkui Suomen poikki jo viikonloppunakin, sillä tosiaan tänään ilmestyi ihan Itellan seurantasivuille merkintä, että "lähetys luovutettu vastaanottajalle". Tämä oli tietysti ihan mielenkiintoista lukea, kun olin vielä itse visusti töissä enkä siis todellakaan kotona ottamassa sitä vastaan, mutta postimies oli kai "kuitannut" lähetyksen puolestani ja laittanut postiluukusta sisään. Ihan hyvä näin, niin minun ei tarvinnut erikseen lähteä sitä postista hakemaan. ^^

Mutta niin, aivan mahtavaa, että CoE ehti näinkin ajoissa minulle asti. Ensi viikon keskiviikkona suuntaan tieni Helsinkiin ja Japanin suurlähetystöön hakemaan viisumiani. :D
Viisuminhakukaavakkeessa oli vain pari hassua kohtaa, joita vielä varmistelen, mutta kunhan saan niistä tiedon, pystyn täyttämään senkin kaavakkeen. ^^

Tähän tarvitaan muuten taasen yksi passikuva... mikäköhän se luku olisi nyt? Ehkä 12 tai 13? Pitää tarkistaa. x)

Viikonloppuna, kun oli melkein varmaa jo että CoEni ehtii kuin ehtiikin hyvissä ajoin, olin ensimmäistä kertaa oikeasti innoissani koko hommasta. Tosin, siltikin oikeastaan vain siitä kuukaudesta Tokiossa; sen jälkeinen aika on vielä hämärän peitossa.
Olen alkanut haaveilemaan kaikesta pienestä kivasta, mitä haluan Tokiossa tehdä. Täytyisi laatia listaa, vaikkei ihan kaikkea ei toteuttaisikaan. :) Voisin tännekin jotain tiettyjä asioita laittaa, sitten kun olen oikeasti listaa saanut tehtyä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti